تجربه رانندگی با سوبارو لگاسی (Subaru legacy)، امکانات بالا در کنار قیمت مناسب

تجربه رانندگی با سوبارو لگاسی (Subaru legacy)

خیلی از مردم برای خرید ماشین آیتم‌های بسیاری را مد نظر دارند؛ از کیفیت و امنیت گرفته تا قدرت و زیبایی خودرو. همه این فاکتورها توسط مهندسان شرکت سوبارو به‌ کار گرفته شده تا خودروی لگاسی بشود همان چیزی که مخاطبانش را به‌سوی خودش جلب کند.

ویژگی‌های مثبت:

  • یکی از مهم‌ترین امکانات رفاهی لگاسی صندلی‌های چرم و خوش‌فرم آن است که در کنار پوشش چرم فرمان، نمای زیبایی به داخل کابین می‌بخشد. صندلی‌های جلو دارای تنظیمات برقی هستند و در جهات مختلف گرمکن داخلی دارند. آینه‌های لگاسی به‌صورت برقی جمع و گرم می‌شوند.
  • سیستم تهویه مطبوع در این سدان ژاپنی به‌صورت خودکار و با خروجی مخصوص برای سرنشینان عقب خواهد بود. شیشه جلو مجهز به سیستم یخ‌زدایی است و چراغ مه‌شکن نیز دارد. 
  • اگر بخواهیم از نظر ایمنی خودروی سوبارو لگاسی را ارزیابی کنیم به نتایج خوب و قابل‌تأملی می‌رسیم. لگاسی‌های موجود در بازار ایران اکثرا هفت ایربگ دارند. همچنین سیستم استارلینک، که برای پخش سرگرمی‌های چندرسانه‌ای استفاده می‌شد، در بخش ایمنی هم نقش بسزایی ایفا می‌کند. ازجمله مزایای این سیستم می‌توان به هشدار برخورد، تماس خودکار با اورژانس پس از باز شدن کیسه‌های هوا، بررسی ماهیانه شرایط فنی خودرو و ارائه گزارش آن به راننده اشاره کرد که مدیریت آن را همین سیستم استارلینک به‌عهده دارد. سیستم ایمنی لگاسی به همین جا ختم نمی‌شود. در قسمت بالایی شیشه جلو فناوری آی سایت (Eyesight) به‌کار رفته است. استفاده از این فناوری باعث می‌شود تا سنسورهای به‌کاررفته در آن هشدار جلوگیری از برخورد، ترمز خودکار، کاهش و افزایش هوشمند سرعت خودرو و هشدار خروج از لاین را به راننده منتقل کنند(سفارشی نصب شده است).
  • امکاناتی  مثل ترمز دستی برقی، سیستم کروز کنترل هوشمند، دوربین دید عقب، سانروف با قابلیت تنظیم در ۴ حالت در نسخه ۲۰۰۹ و نسخه ۲۰۱۴ این اتومبیل وجود دارد.از دیگر امکانات مشترک این دو نسخه می‌توان به  سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه به همراه کانال جداگانه برای سرنشینان عقب، سیستم هوشمند پشت سری‌ها برای جلوگیری از صدمات تصادف، صندلی راننده دارای تنظیم برقی، دارای سیستم گرمکن صندلی‌ها،  آیینه‌های جانبی به همراه تنظیم برقی و دارای راهنما، چراغ‌های دارای سیستم تنظیم ارتفاع، دارای مه‌شکن، دارای تنظیم اتوماتیک نور چراغ‌ها، چراغ‌های LED و مه‌شکن اشاره کرد.

ویژگی‌های منفی:

  • هزینه بالای تعمیر و نگهداری یکی از موارد منفی این خودرو است.
  • مصرف سوخت بالای لگاسی نسبت به رقیبان هم‌رده‌اش یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که شاید خیلی‌ها را از خرید این خودرو منصرف کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.