نمره ۲۰ برای ایمپرزا ۲۰۲۰

کمپانی سوبارو با اعمال فیس‌لیفت‌ مینور در ایمپرزا ۲۰۲۰ قصد تازه نگه داشتن این خود را در میان رقبا دارد. این خودروساز این محصول به‌روزرسانی شده را که به سیستم‌های ایمنی جدید و پکیج ظاهری متفاوتی تجهیز شده، در ژاپن رونمایی کرده است. اگر تغییری در طراحی کابین این خودرو اعمال شده باشد، سوبارو آن را مطرح نکرده است، با توجه به تصاویر موجود هم به نظر می‌رسد ‌فضای داخلی آن دست نخورده باقی مانده است. ضمن اینکه سوبارو در این لحظه هیچ مطلبی را در خصوص نسخه اسپورت‌تر ایمپرزا یعنی تریم WRX اعلام نکرده است.
بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ظاهری، در پروفیل جلو ایمپرزا صورت گرفته، چراکه سوبارو طراحی جلوپنجره و نیمه پایینی پوزه را تغییر داده است. همچنین از گرافیک جدیدی در چراغ‌های جلو و عقب استفاده کرده است. سوبارو همچنین از رینگ‌های جدیدی برای این خودرو بهره برده و همچنان قصد دارد آن را به صورت سدان و هاچ بک پنج در راهی بازار کند.
سوبارو ایمپرزای جدید را به سیستم ای سایت (Eyesight Touring Assist) تجهیز کرده است. این سیستم از طریق کاهش خستگی راننده سعی در کم کردن احتمال تصادفات دارد. این سیستم در شتابگیری، ترمزگیری و چرخاندن فرمان به راننده کمک کرده تا رانندگی برای وی لذتبخش‌تر باشد. از دیگر سیستم‌هایی که روی این خودرو نصب شده می‌توان به چراغ‌های تطبیق‌پذیر جلو، دوربین دید جلو و حافظه صندلی راننده اشاره کرد. هنگامی که ایمپرزا در حال حرکت به سمت عقب است، آینه‌های جانبی به صورت خودکار زمین را نشان می‌دهند تا راننده بهتر از قبل قادر به کنترل خودرو باشد. سوبارو برای آینه‌های این خودرو نیز حافظه خودکار را در نظر گرفته است.‌در حال حاضر مشتریان قادر هستند ایمپرزا ۲۰۲۰ را با رینگ‌هایی از سایز ۱۶ تا ۱۸ اینچ و همچنین پیشرانه ۱.۶ یا ۲ لیتری خریداری کنند. نیروی تولیدی این پیشرانه‌ها بسته به نسخه انتخابی به محور جلو یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود. سوبارو در این لحظه قیمت این نسخه به‌روزرسانی شده ایمپرزا را اعلام نکرده‌ اما باید انتظار کمی افزایش قیمت را داشت. نسخه سدان ایمپرزا ۲۰۱۹ برچسب قیمت پایه‌ای معادل ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار داشت که این قیمت در نسخه هاچ‌بک به ۲۰ هزار دلار می‌رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.