شرایط فروش جک در ماه اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور از ۲ اردیبهشت‌ماه، همزمان با آغاز فروش جدید جک S3، قیمت جدید این خودرو را هم اعلام کرد؛ قیمتی که حالا حدود ۲۰ میلیون تومان گران‌تر از قبل است! 

آخرین قیمت خودروهای جک

علاوه بر شرایط فروش جک ، در جدول زیر نیز آخرین قیمت نمایندگی انواع محصولات جک مشاهده می‌کنید.

مدل فروردین اردیبهشت
J4
S3 ۱۶۱ ۱۸۰
S5 اتومات ۲۴۵٫۵

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

محصولات جدید جک در ایران

کرمان موتور، شروع کار برند JAC در ایران را با مدل J3 شروع کرد؛ خودرویی ضعیف و با حداقل امکانات که در دو نسخه جی‌۳ هاچ‌بک و جی‌۳ سدان، در فاصله سال‌های ۹۱ تا ۹۳ عرضه می‌شد.

سال ۹۲، دومین محصول جک در ایران، سدان J5 بود و دو نسخه جی‌۵ دنده‌ای و همچنین جی‌۵ اتوماتیک داشت که نسخه اتوماتش از تجهیزات بیشتر و پیشرانه حجیم‌تر و قدرتمندتری نیز بهره می‌برد. خط تولید J5 در زمستان ۹۶ برای همیشه از حرکت ایستاد.

سال ۹۴ نوبت به سومین و پرفروش‌ترین محصول جک در کشورمان رسید که جک S5 نام داشت؛ خودرویی که در دو نسخه دنده‌ای و اتومات عرضه شده است. S5 به لطف پیشرانه چالاک و گیربکس هماهنگش (به‌خصوص در نسخه دنده‌ای) با استقبال خوب ایرانی‌ها همراه شد.

در سال ۹۶، پای برادر کوچک‌تر S5 نیز به ایران باز شد. جک S3 چهارمین محصول جک و دومین کراس‌اور این شرکت در بازار کشورمان است. فروش جک S3 از تابستان ۹۶ آغاز شد و نخستین سری آن هم از پاییز همان سال به‌دست مشتریان رسید.


در سال ۹۷، کرمان موتور پنجمین عضو خانواده جک را معرفی کرد؛ خودرویی که نخستین‌بار در نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ رونمایی شده بود و حالا نیز به‌عنوان ارزان‌ترین سدان کرمان موتور، پتانسیل بالایی برای موفقیت در بازار دارد. جک J4، که پلتفرم یکسانی با جک S3 دارد، از اواخر خرداد ۹۷ پیش‌فروش شد.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.