شرایط فروش چری خرداد ۱۳۹۸

شرایط فروش چری خرداد 1398

مدیران خودرو از روز دوشنبه – ۱۳ خردادماه – فروش لیزینگی برخی محصولات چری را با همکاری شرکت لیزینگ آتی نگر، آغاز کرده است.



طبق بخشنامه فوق، این فروش لیزینگی تنها مختص آریزو۵ دنده ای، تیگو۵ تیپ ie و همچنین تیگو۷ تیپ ie است. مدت بازپرداخت اقساط ۱۲ تا ۴۸ ماه بوده و نرخ سود تسهیلات نیز معادل ۲۱% است.

جدیدترین قیمت خودروهای چری

علاوه بر شرایط فروش چری، در جدول زیر نیز آخرین تغییر قیمت نمایندگی را برای انواع خودروهای چری مشاهده می‌کنید.

خودرومدل۲۰ فروردیناردیبهشتخرداد
آریزو۵ دستی۹۷۱۵۵۱۶۲٫۸۱۷۹
آریزو۵ دستی۹۸۱۸۷٫۵
 
آریزو۵ توربو اکسلنت۹۷۱۹۲٫۴۲۰۲۲۲۲٫۲
آریزو۵ توربو اکسلنت۹۸۲۱۱٫۶۲۳۲٫۷
 
آریزو۶ اکسلنت۹۷۲۹۰٫۲۳۱۹٫۲
آریزو۶ اکسلنت۹۸۲۹۰٫۲۳۱۹٫۲۳۵۱٫۱
 
تیگو۵ تیپ IL97233.4245.1281.8
تیگو۵ تیپ IL98295.2
 
تیگو۵ تیپ IE97245.1257.4296
تیگو۵ تیپ IE98310
 
تیگو۷ تیپ اکسلنت۹۷۳۳۸٫۱۳۵۵۳۷۲٫۷
تیگو۷ تیپ IE98357.3393412.6

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است

داستان چری و آمدنش به ایران

بعد از تجربه بسیار ناموفق چری ویانا، که شرکت سناباد خودرو توس آن را به ایران آورده بود، مدیران چری خیلی زود فهمیدند که سعی و خطای‌شان در بازار ایران را نباید با برند چری انجام دهند. به همین دلیل، چری همه خودروهای ارزانش را با برند MVM در کشورمان فروخت تا کمترین لطمه را به برندش بزند.

سال ۹۴ و در حالی که از حضور چری در ایران بیش از ۱۰ سال می‌گذشت، مدیران خودرو نخستین محصولش را با لوگوی چری به بازار آورد. تیگو۵ اولین‌ کراس‌اور جمع و جور چری در بازار جهانی است.

سال ۹۵، سدان خوش‌چهره و جذاب چری، یعنی آریزو۵، به ایران آمد. این چینی نیز در کلاس جمع و جورهاست و خیلی راحت توانست مشتریان هیوندای اکسنت را به سمت خودش جذب کند.

سال ۹۶، پرکارترین سال چری در ایران بود چراکه ۳ محصول جدید را معرفی کرد. نخستین محصول، تیگو۵ نیوفیس بود؛ خودروی که فروش آن از زمستان ۹۵ شروع شد، تغییراتی در چراغ‌ها، سپر و صندوق داشت و به تجهیزات آن نیز اضافه شده بود. دومین خودرویی که سال ۹۶ به بازار آمد، آریزو ۵TE است؛ خودرویی با همان ظاهر و همان امکانات آریزو۵ که فقط در تیپ اکسلنت اتومات به‌دست مشتریان رسید. سومین محصول مدیران خودرو در سال ۹۶، کراس‌اور کاملاً جدید تیگو۷ بود که از همان قلب توربوی آریزو ۵TE بهره می‌برد. تیگو۷ نیز قرار بود در دو تیپ پایه و فول عرضه شود، ولی تغییر شرایط بازار، باعث شد تا فقط پای نسخه فولش (اکسلنت) به خیابان‌های ایران باز شود.

تیپ‌های جدید تیگو ۵

سال ۹۷، مدیران خودرو کارش را با تغییر تیپ‌‌های تیگو۵ و اضافه‌کردن چندین آپشن بیشتر به این خودرو، آغاز کرد. ورژن 97 تیگو۵ دارای سه ویژگی جدید است که قبلاً در این چینی وجود نداشت. این سه‌ ویژگی عبارتند از:

  • مانیتور بزرگ‌تر (۱۰ اینچی)
  • سنسور جلو
  • تودوزی دو رنگ

به همین دلیل نیز مدیران خودرو نام‌گذاری تیپ‌های تیگو۵ را تغییر داد: تیپ IL (به‌جای تیپ لاکچری اسپرت سابق) و تیپ IE (به‌جای تیپ اکسلنت سابق).

معرفی تیگو ۷ جدید و آریزو ۶

۲۹ آبان ۹۷، مدیران خودرو برای اولین‌بار از تیپ جدید تیگو۷ به‌نام IE در تهران رونمایی کرد.

در این تیپ جدید، ظاهر خودرو تغییری نکرده اما کابینش، حداقل ۱۸ تغییر مهم را تجربه کرده است. با اینکه کابین تیگو۷ تغییرات بسیار خوبی کرده اما جالب است بدانید که چری این کابین را برایفیس لیفت تیگو۷ استفاده کرده؛ خودرویی که چهره متفاوت‌تری نسبت به تیگو۷ بازار ایران دارد.

در بهمن ماه ۹۷ نیز برای اولین‌بار پیش‌فروش چری آریزو ۶ آغاز شد؛ خودرویی که اولین سری آن در روزهای قبل از نوروز ۹۸ بدست مشتریانش رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.