در مورد دادزن از پانوشت بخوانیم

ثبت رایگان آگهی با “دادزن”

اگر صاحب کسب و کاری هستید و تمایل دارید محصولات و کالاهای خود را به سمع و نظر افراد بسیاری برسانید، اگر به دنبال شغل و درآمد مناسبی هستید، اگر قصد فروش خودرو و یا ملک خود را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم اپلیکیشن دادزن را از دست ندهید!

دادزن شامل آگهی‌هاییست که به صورت روزانه توسط کاربران ثبت می‌شوند، البته قابل ذکر است که اپلیکیشن فوق قابلیت خرید آنلاین ندارد و فقط پل ارتباطی بین خریدار و فروشنده را میسر می‌سازد.

چنانچه به استفاده از این برنامه کارآمد ترغیب شده‌اید، جهت نصب آن می‌توانید از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار اقدام کنید.

لینک های نصب

برای دانلود از کافه بازار اینجا کلیک کنید 

نگاهی به برنامه

با وجود مطالب گسترده و تصاویر باکیفیتی که در دادزن تعبیه شده، این برنامه فقط ۵/۵ مگابایت از حافظه دستگاه شما را اشغال می‌کند؛ بنابراین در هنگام نصب آن چندان معطل نخواهید شد. رابط کاربری آن نیز از ظاهر ساده و بی رنگ و لعاب اما روان و کاربرپسندی برخوردار است.

در بدو ورود به برنامه ملزم به وارد کردن شهر خود هستید، سپس با تایید مجوزهای درخواستی وارد برنامه می‌شوید. صفحه اصلی دادزن به صورت پیش فرض به ارائه آگهی‌های فروشندگان به صورت رندم می‌پردازد اما چنانچه به دنبال محصول خاصی هستید، با استفاده از دسته‌هایی که در اولین آیکون از سمت چپ موجود در نوار ابزار گنجانده شده‌اند، دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری بدان خواهید داشت. از جمله این دسته‌ها می‌توان به مواردی همچون «ماشین، کالاهای دیجیتالی، مسکن، خدمات، پزشکی و سلامت، محصولات غذایی، فرهنگ و هنر، وسایل شخصی و استخدام» اشاره کرد.

با انتخاب آگهی مورد نظر، توضیحات کامل و جامعی پیرامون محصول و همچنین قیمت و مکان ارسال آگهی به نمایش در می‌آید. همچنین امکاناتی نظیر «اطلاعات ارتباط با فروشنده، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، ارسال ایمیل، گزارش خلاف، مشاهده مکان فروشنده بر روی نقشه و افزودن به لیست علاقه مندی‌ها» نیز در هر یک از مطالب قابل مشاهده هستند.

تا این قسمت مطلب مختص خریداران بود؛ حال اگر بخواهیم آگهی را در دادزن به ثبت برسانیم چه پروسه‌ای باید طی شود؟ جهت به ثبت رساندن آگهی فقط کافیست آیکون ( ثبت آگهی ) موجود در نوار ابزار نرم افزار را لمس کنید؛ صفحه‌ای مقابل رویتان باز شده و امکان وارد کردن مقادیری همچون «دسته بندی، عنوان و نوع آگهی، قیمت، شماره تماس، آدرس ایمیل، تصویر و نقشه» را به شما می‌دهد. آگهی شما به همین راحتی در اختیار سایر کاربران قرار داده می‌شود.

تنوع و گستردگی مطالب موجود در دادزن به حدی بالاست که ممکن است موفق به یافتن اطلاعات مورد نظر خود نشوید؛ با استفاده از موتور جستجوی قدرتمند نرم افزار، مطالب بسیار سریع‌تر و راحت‌تر در دسترس شما خواهند بود.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این اپلیکیشن کاربردی خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• امکان ثبت رایگان آگهی

• دسته بندی اطلاعات جهت سهولت در دسترسی کاربران

• امکان اشتراک گذاری آگهی‌ها با دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی

• امکان مشاهده مکان فروشنده بر روی نقشه

• ارائه اطلاعات کامل ارتباط با فروشنده

• امکان جستجوی آگهی‌های مورد نظر

• وجود تصاویر باکیفیت جهت آشنایی بیشتر کاربران

نقاط ضعف:

• در این نرم افزار جامع نقطه ضعفی مشاهده نشد

با توجه به اینکه اپلیکیشن دادزن در ابتدای مسیر قرار دارد و به اصطلاح تازه نفس است، اما امکانات و اطلاعات بسیار مفید و کاملی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما نیز با نصب این برنامه کارآمد بر روی پلتفرم خود، علاوه بر تجربه معامله بدون واسطه، در زمان و هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

منبع :

پانوشت

http://www.panevesht.com/application/ثبت-رایگان-آگهی-با-دادزن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.